Endurocu.Com

         
 

 

 
         
  |  Giriş  |  Hemen Üye Ol    

 
  www.endurocu.com :: Başlığı Görüntüle - kle 500

 Sıkça Sorulan SorularSıkça Sorulan Sorular   AramaArama   Motosiklet GruplarıMotosiklet Grupları   HesabınızHesabınız   Özel Mesajlar (PM)Özel Mesajlar (PM)   GirişGiriş 

kle 500
Sayfa 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Kawasaki Grubu
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
tahatrek
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Nov 01, 2007
Mesajlar: 268
Nerden: İstanbul
OFFLINE

MesajTarih: Cmt Ksm 03, 2007 8:47 am    Mesaj konusu: kle 500 Alıntıyla Cevap Ver

Merhaba arkadaşlar. Ben Murat ve her fani hayattayken tatmalı bu zevki diyorum... gerçi biraz pahalı bir zevk gibi görünsede imkanlar dahilinde herkes bi şekilde yaşıyor bu zevki; kimi mondial, kimi bmw, kimi vb. Arkadaşlar uzatıpda sizi fazla sıkmak istemiyorum ama buna nasıl bulaştığımı kısaca özetlemeden geçemeyeceğim
O ilk motor kültürüne mondial ile başladığım günü hiç unutmuyorum... 2 sene önce işim gereği geldiğim istanbul... (çocukluğumunda geçtiği şehir) Bisiklete bile çocuk yaşlarda binmiştim. Sonrasında eşimle dolaşırken bir motor bayiisinin önünde biraz durakladık...acaba kullanabilirmiyim bunu ben. Hemen içeri girdik en küçükğü hangisi arkadaş... ''abi en küçüğünü ne yapaksınız sonra yetmez size'' falan muhabbeti, yok dedim ve yine ısrarla en küçüğü... ve üstüne oturduğumda oha falan en küçüğü bu mu? Ya ben bunu kullanamam derken fiyatıda uygun gelince almaya karar verdik... o ne heyecandı. Sanırım 1800 ytl civarıydı fiyatı, çok gibi gelmişti ama kredi kartına 12 taksit falan dereken almış bulunduk. Şehir içinde iyi olacak dedik. Uzatmayalım hemen aynı gün bir ehliyet kursuna yazıldım. 2 gün sonra bayiiden telefon abi ruhsat ve plaka tamam motorunuzu alabilirsiniz, o 2 gün geçmek bilmedi. Ve yine eşimle birlikte büyük bir hevesle gittik... ruhsatı aldım motoru götürebilirsiniz dediler. EEEE nasıl! ne nasıl! kim götürecek... oha yine ... (yahu madem yüzme bilmiyon niye çıktın ağaca der gibi bakıyor bayii de ki arkadaş). Neyse utana sıkıla ''ya birader biraz anlatsana şunu'' falan olduk. Kısa bir brifing'in ardından eşim önde arabayla ben arkasından tıngır mıngır 1 km lik yolu büyük zorluklar ve güçlükler neticesinde aldık. Evin önüne sanki Ferrari park ediyordum... o artık benim en kıymetlimdi... eşimde bendeki mutluluğu görmüş ki vay bee diyor (kıskandı tabii). Yarım saat kadar sonra direk motorun başına. 1 saat kadar daha sitede turladım sonra eşime atla arkaya dedim. Tabii çok doğru bir hareket tarzı değildi ama bindik beraber, o gün 10 ytl benzin aldık ve akşama kadar istanbul kazan biz kepçe ağzımız kulaklarımızda gez allah gez. O kadar hoşumuza gitti anlatamam size. Ekonomik, trafik sorununu aşan bir aracımız oldu artık... Bazı günler işede gittim. 3 ay sonra artık aranmaya başladım. Emekli olunca biraz da toplu para geçince ele... ya yetmiyor bu yaa olduk. Hemen bir arkadaşıma sattım ve yerine 250 lik vespa... O da ayrı bir kültür... bir kaç grup gezisi falan sardı bu iş. Sonrasında yine yanımdan geçen diğer motorlara gözüm kaymaya başladı (yetmedi:)) o da kesmedi. Ama gel gelelim nasıl eşime söyliycem bir sürü masraf üstüne falan ama beni kırmaz benim hayat arkadaşım ( biraz daha üstüne fark vererek KLE 500 (tabii diğer markalar üzülmesin hepside birbirinden şahane, ama kuzguna yavrusu şahin görünürmüş...)) değilmi.
Bunun son olmasını umuyorum. Gerçi yaş 37 ama. Motoruma gelince hala doğru düzgün kullanamıyorum. Ama her geçen gün iyiye gidiyorum. Trafiğe mümkün olduğunca çıkmıyorum. Vitesli motor tamamen farklıymış ve daha zevkli geldi bana.

Hikayeye güzel başladık ama gel gelelim makine öyle yüksek ki ayak uçlarım değiyor, şimdi binemezsem ileride hiç binemem...ben yinede şimdi bineceğim, binmezsem çatlarım, eve girmeden önce çaktırmadan dokunuyorum (konu komşuya görmemişin motoru olmuş falan dedirtmeden), bu akşam da... sonra bir hışımla eve girip yemek faslı sohbet muhabbet falan filan, daha sonra saat 23:00 ve sonrasında makinenin üstündeyim...Evdekileri küstürmeden tabii. Aile ihmale gelmez. Meraklı komşu dede yine camda sırıtıyor. Aldırış etmiyorum gibi davranıyorum ama dizlerim titriyor biraz soğuk biraz heyecan,..ve bugün bari stop ettirmeden kaldırayım diyorum ve yine stop ediyor. camdaki meraklı gözler; bunun öğreneceği yok dercesine el salyarak camın önünden ayrılıyor...gözün ister istemez o cama takılıyor. yine rezil olduk. sosyeteye. Daha sonra apartman görevlisi kardeşim yine geliyor ve ''BENDE BUNUN HONDASI VARDI...''ÇOK GÜZEL BİR MOTORR'' alışırsın... alışırsın...

Neyse umarım sıkmadım size ama anlatamadan geçemedim endurocu sevdalısı oluş hikayemi.

Saygılar sevgiler...kazasız ve belasız günler, sağlık ve afiyet bol... kazançlar.. MUTLUKLAR.


En son tahatrek tarafından Cum May 08, 2009 12:28 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih:     Mesaj konusu:

Başa dön
tormator
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Sep 28, 2007
Mesajlar: 197
Nerden: Üsküdar - İstanbul
OFFLINE

MesajTarih: Cmt Ksm 03, 2007 9:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Size de hayırlı olsun... Güle güle kullanın. Nereden katılıyorsunuz? Biraz kendinizi tanıtsaydınız.
_________________
XT660Z Tenere
http://tormator.blogspot.com/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tahatrek
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Nov 01, 2007
Mesajlar: 268
Nerden: İstanbul
OFFLINE

MesajTarih: Cmt Ksm 03, 2007 10:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

tşk.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
APM
Değerli Üye
Değerli Üye


Kayıt: Oct 17, 2007
Mesajlar: 94
Nerden: İstanbul
OFFLINE

MesajTarih: Pts Ksm 12, 2007 1:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Öncelikle herkese selam ve saygılarımı sunarım.

13 yıl kadar farklı marka ve modelde küçük hacimli motor kullandım ama en çok da 1987 yılında almış olduğum ilk motorsikletim olan Simson Enduro'yu hiç unutmadım. Tabi ki 20 yıllık süreçte memuriyetimden dolayı motorsikletten uzak kaldığım zamanlarda ise burukluğunu yaşadığımı ifade etmeliyim.

Uzun süreden beridir almayı düşündüğüm ve bir yıl kadar boyunca hakkında bilgi aldığım 2007 model Kawasaki KLE-500 motorsikleti en sonunda alma şerefine nail oldum.

Kış mevsiminde olduğumuz için ne yazık ki kış sonrası kullanmayı düşündüğüm motorsikletim ile ilgili Allah izin verirse 2008'in Nisan ayından sonra tüm görüşlerimi sizlerle paylaşacağım.

Her birinize ve sevdiklerinize kazasız, huzurlu ve sıhhat dolu günler dilerim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
tahatrek
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Nov 01, 2007
Mesajlar: 268
Nerden: İstanbul
OFFLINE

MesajTarih: Pts Ksm 12, 2007 7:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Hayırlı olsun, kle500 sahiplerinin artması bizim için gurur kaynağı, memuriyetlikten sonra muhteşem bir şey olmalı. Gerçekten ben henüz tam anlamıyla kullanamasamda geceleri işten geldikten sonra 1 - 2 saat site içinde çalışmak, o soğuk havayı içinde hisset herşeye bedel. Çok deli bir makine.
_________________
f650cs
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:


Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral Mr. Green
Seçenekler
Son Mesajı Alıntı Yap
 
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Kawasaki Grubu Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Sonraki
1. sayfa (Toplam 42 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

 
 
Bilgi & Servisler

Foto Galeri



Etiketler

endurocu motosiklet enduro redbull

ikiteker haberler yarışlar geziler

motokros macera kamp festivaller

forumlar xfighters dragyarışları

motogp seatosky supermoto dakar

Twitter

Web sitemizde yayınlanan en son güncel haberler, makale ve duyurulardan anında haberdar olmak için tarayıcınızda anlık bildirimleri etkinleştirebilirsiniz. Bu ücretsiz bir servistir...

Bildirimleri Etkinleştirin

Copyright © 2004, Tüm Hakları Saklıdır

     

Ana Sayfa   Üyeler   Yazarlar